Marraskuun Psykedeelikysymys: Mitä psykedeelit eivät tehneet?

Psykedeeleihin liitetään suuria lupauksia ratkaisujen tai vähintään avuliaiden suuntaviivojen löytämisestä elämän haasteisiin. Niiden puhutaan auttavan muun muassa mielenterveys- ja päihdeongelmien ratkaisemisessa, elämän umpisolmujen avaamisessa ja ihmissuhteiden eheyttämisessä. Maailma tapaa kuitenkin olla ihmistarinoita monimutkaisempi, ja psykedeelitkin kiemuraisempia kuin voi kuvitella.

Millaisia täyttymättömiä toiveita olet kokenut psykedeeleihin liittyen? Vaikuttiko jokin elämän pulma aluksi ratkenneen psykedeeliavusteisesti, mutta osoittautuikin lopulta odotettua visaisemmaksi? Mitkä psykedeelien katalysoimat prosessit ovat olleet pidempiä kuin oletit?

Voit vastata tästä linkistä löytyvällä lomakkeella. Vastaamalla Psykedeelikysymykseen autat kartoittamaan psykedeelien kirjoa. Toimitamme vastauksista koosteen, jonka julkaisemme kanavillamme marras–joulukuun vaihteen tienoilla.

Taustatietoa Psykedeelikysymyksestä: https://sivistysliitto.fi/psykedeelikysymys

Jäsenmaksut auttavat meitä edistämään psykedeelien viisaampaa käsittelyä. Voit tukea työtämme maksamalla vuoden 2022 jäsenmaksun. Lisätietoa jäsenyydestä täällä.

Voit myös liittyä sähköpostilistallemme, jolla tiedotamme tapahtumistamme, julkaisuistamme ja muusta toiminnastamme.