Helmikuun psykedeelikysymys: Miksi käytät psykedeelejä?

Helmikuun Psykedeelikysymys: Miksi käytät psykedeelejä?

Kuva: Fabio Comparelli, unsplash.com/@intothefab

Psykedeeli voi ihmisestä ja tilanteesta riippuen vaikuttaa hyvin erilaisilla, yllättävilläkin tavoilla. Siksi ei ole ihme, että näitä outoja yhdisteitä käytetään hyvin monenlaisin tavoin ja pyrkimyksin – terapeuttisesti, uskonnollisissa seremonioissa tai silkkaa hauskanpitoa tavoitellen. Helmikuun Psykedeelikysymyksessä olemme uteliaita kuulemaan motiiveistasi: miksi käytät psykedeelejä?

Voit vastata helmikuun Psykedeelikysymykseen tästä. Keräämme vastauksia 21.2. saakka. Osallistumalla autat edistämään kirjavaa psykedeelikeskustelua. Sinun ei tarvitse olla mikään hillitön kynäniekka vastataksesi Psykedeelikysymykseen – haluamme kuulla juuri sinun näkemyksiäsi sellaisena kuin ne sinulle hahmottuvat. Toimitamme vastauksia tarpeen mukaan ja julkaisemme niitä anonyymeinä kanavillamme kuukausittain.

Tammikuun vastauksia voit lukea tästä. Taustatietoa Psykedeelikysymyksestä löydät täältä.

Jäsenmaksut auttavat meitä edistämään psykedeelien viisaampaa käsittelyä. Jos pidät meiningistämme, voit tukea työtämme maksamalla vuoden 2022 jäsenmaksun tai liittymällä jäseneksemme: https://sivistysliitto.fi/jaseneksi