Lokakuun Psykedeelikysymys: Miten olet integroinut psykedeelikokemuksiasi?

Psykedeeleissä on paljon pureskeltavaa. Ne avaavat ja sulkevat mahdollisuuksia elämän moniulotteisilla poluilla. Ne ravistelevat totuttuja käsityksiä ja toimintamalleja, ja paljastavat näkökulmia, jollaisia on vaikea etukäteen edes kuvitella. Ne voivat ohjata minkä tahansa elämän osa-alueen uusille urille ja haastaa maailmankuvaamme tavalla, johon mikään ei valmista. Minkä tahansa höykyttävän kokemuksen lailla ne myös tapaavat jättää paljon käsiteltävää.

Millaisin tavoin olet jälkityöstänyt psykedeelikokemustesi antia? Miten koettelet sitä, mitkä psykedeelien myötävaikuttamat oivallukset ovat täytäntöönpanon arvoisia? Miten tuot arvokkaat uudet näkökulmat käytäntöön arjessasi? Miten – jos mitenkään – käsittelet reissuja, jotka jättävät ymmälleen?

Ja entä onko jokaista kokemusta tarpeen integroida? Voiko integroinnin kanssa vetää överiksi? Voiko integrointi äityä vain yhdeksi hallinnantunteen ilmenemismuodoksi?

Voit vastata tästä linkistä löytyvällä lomakkeella. Osallistumalla autat rakentamaan viisaampaa suhdetta psykedeeleihin. Toimitamme vastauksista koosteen, jonka julkaisemme kanavillamme loka–marraskuun vaihteen tienoilla.

Taustatietoa Psykedeelikysymyksestä: https://sivistysliitto.fi/psykedeelikysymys

Jäsenmaksut auttavat meitä edistämään psykedeelien viisaampaa käsittelyä. Voit tukea työtämme maksamalla vuoden 2022 jäsenmaksun. Lisätietoa jäsenyydestä täällä.

Voit myös liittyä sähköpostilistallemme, jolla tiedotamme tapahtumistamme, julkaisuistamme ja muusta toiminnastamme.