Tammikuun Psykedeelikysymys: Mitä kertoisit ummikolle psykedeeleistä?

Kukin meistä on kerran ollut autuaan tietämätön psykedeeleistä, ja useimmilta ihmisiltä puuttuu omakohtainen kosketuspinta aihepiiriin. Tammikuussa tahtoisimmekin kuulla, mitä ummikon olisi mielestäsi hyvä tietää psykedeeleistä. Millaiset tiedonjyväset tai näkökulmat olisivat omiaan lisäämään viisasta suhtautumista psykedeeleihin tai rakentamaan siltoja psykonautin ja asiaa tuntemattoman maailmojen välille?

Vastaamalla Psykedeelikysymykseen autat edistämään kirjavaa psykedeelikeskustelua. Osallistuaksesi sinun ei tarvitse olla Eino Leino – haluamme kuulla juuri sinun näkemyksiäsi sellaisena kuin ne sinulle hahmottuvat. Toimitamme vastauksia tarpeen mukaan ja julkaisemme niitä anonyymeinä kanavillamme kuukausittain.

Linkki vastauslomakkeeseen: forms.gle/pTdCucgQFHP2KAoXA

Taustatietoa Psykedeelikysymyksestä: sivistysliitto.fi/psykedeelikysymys

Jäsenmaksut auttavat meitä edistämään psykedeelien viisaampaa käsittelyä. Jos pidät meiningistämme, voit tukea työtämme maksamalla vuoden 2022 jäsenmaksun tai liittymällä jäseneksemme: https://sivistysliitto.fi/jaseneksi