Psykedeelisen sivistyksen liitto ry:n tietosuojaseloste

Psykedeelisen sivistyksen liitto ry noudattaa jäseniään ja muita toimintaansa osallistuvien koskevien tietojen suojaamisessa EU:n yleistä tietoturva-asetusta GDPR:ää. Yhdistyksen hallituksen jäsenillä on mahdollisuus päästä käsiksi näihin tietoihin. Tiedot on suojattu salausmenetelmin.

Jäsenrekisteri
Yhdistyksen jäsenrekisteriin kerätään kunkin jäsenen nimi, sähköpostiosoite, paikkakunta, jäsentyyppi sekä tieto viimeisimmän jäsenmaksun ajankohdasta. Rekisteriä hyödynnetään jäsenoikeuksiin liittyvissä asioissa ja tiedottamisessa. Jäsenen tiedot poistetaan rekisteristä kolmen vuoden kuluttua jäsenyyden päätyttyä.

Sähköpostilista
Yhdistyksen sähköpostilistalle kerätään henkilön sähköpostiosoite ja nimi, mikäli hän on sen antanut. Listaa hyödynnetään yhdistyksen toiminnasta tiedotettaessa. Henkilön tiedot poistetaan rekisteristä, mikäli hän sitä pyytää.

Tietojen säilyttäminen
Näiden rekisterien tiedot säilytetään salatuissa tietokannoissa. Tietokantoihin rekisteröity voi pyytää nähtäväkseen itseään koskevat tiedot ja halutessaan myös pyytää niiden muuttamista tai poistamista. Tähän liittyvissä asioissa voi ottaa yhteyttä osoitteeseen info@sivistysliitto.fi.